Το έγγραφο το γράφουμε εμείς και απευθύνεται σε εμάς.
Οι stakeholders, εφόσον μας δώσουν κάποιο έγγραφο, συνήθως αυτό το χαρακτηρίζουμε ως "έκθεση απαιτήσεων του πελάτη" και το αξιοποιούμε, στο μέτρο που είναι χρήσιμο, για τη συμπλήρωση του StRS.
Το StRS περιγράφει αυτά που αφορούν τους stakeholders, οι οποίοι, ανάλογα με την πολιτική που ακολουθείται, ενδέχεται να κληθούν να το επικυρώσουν.
Σε κάθε περίπτωση: το συγκεκριμένο έγγραφο περιέχει την αλήθεια των Stakeholders όπως θα την δεχτούμε κατά την ανάπτυξη του λογισμικού.