Η αλήθεια είναι ότι είναι σχετικά ελεύθερη η ερμηνεία του τι είναι δείκτης ποιότητας. Μπορεί να είναι κάτι αντικειμενικά μετρήσιμο, πχ:
- κάποιος χρόνος αναμονής ή απόκρισης
- downtime %
- αριθμός αιτημάτων για μεταβολές μετά την τοποθέτηση σε παραγωγική λειτουργία
- ...
ή κάτι λιγότερο μετρήσιμο, πχ:
- γενική εντύπωση των χρηστών για την ευκολία χρήσης
- επιφερόμενες μεταβολές στο περιβάλλον λειτουργίας κατά την θέση σε παραγωγική λειτουργία
- ευκολία προσθήκης νέων λειτουργιών
- ...
Μην αφιερώσετε πολύ χρόνο εδώ...