3.2 -> Απαιτήσεις επιδόσεων: Σκεφτείτε τον αποδεκτό χρόνο απόκρισης κατά την αλληλεπίδραση του χρήστη με το σύστημα, για τις περιπτώσεις χρήσης που εξετάζετε. Μην υπερβάλετε εκεί που δεν χρειάζεται, πχ μια αναφορά δεν είναι υποχρεωτικό να εμφανίζεται σε 0,5 sec
3.3 -> Σκεφτείτε ότι δεν πρέπει να έχουν όλοι την ίδια πρόσβαση στα ίδια δεδομένα
3.4 -> έχει απαντηθεί
3.5 -> 1) διαθεσιμότητα - ποιες ώρες πρέπει να λειτουργεί 2) ασφάλεια - ό,τι σχετικό με πρωτόκολλα, πιστοποιητικά, ψηφιακές υπογραφές, κλπ 3) συντήρηση - backup βάσης, διαδικασίες αναβαθμίσεων, κλπ