Χθες αν κατάλαβα καλά ειπώθηκε στο μάθημα ότι αν δεν επιτραπεί διεξαγωγή δια ζώσης εξέτασης στο μάθημα των Αλγορίθμων, τότε πρακτικά η βαθμολογική συνεισφορά των ασκήσεων του μαθήματος θα χαθεί οριστικά και κατά πάσα πιθανότητα το βαθμολογικό σχήμα θα είναι Pass/Fail. Αν όντως ισχύσει αυτό, προσωπικά το θεωρώ αδιανόητο να ακυρωθεί η βαθμολογική συνεισφορά των ασκήσεων μόνο και μόνο επειδή δεν είναι δυνατή η διεξαγωγή δια ζώσης εξέτασης του μαθήματος και η καταφυγή στο σχήμα Pass/Fail. Αναγνωρίζω πως το νόημα των ασκήσεων δεν είναι μόνο βαθμολογικό, φυσικά βοηθούν στην περαιτέρω κατανόηση της ύλης. Αλλά το γεγονός αυτό δεν αναιρεί πως όλοι μας έχουμε ρίξει τόσο κόπο σε αυτές (και θα ρίξουμε άλλο τόσο με τις επόμενες). Προσωπικά, δε θεωρώ σωστό και δίκαιο να ακυρωθεί η συνεισφορά τους στον τελικό βαθμό, ακόμα κι αν τελικά καταφύγουμε στο Pass/Fail. Εξ' άλλου, όπως έχουν πει πολλοί καθηγητές, η τελική βαθμολόγηση με Pass/Fail δεν μεταβάλλει καθόλου τον τρόπο που εξετάζεται και βαθμολογείται το μάθημα, απλώς αντί του τελικού βαθμού στον καθένα, τίθεται ένα Pass/Fail. Εν κατακλείδι, υποκειμενικά θεωρώ δίκαιη τη διατήρηση του βαθμολογικού σχήματος που ανακοινώθηκε στην αρχή του μαθήματος, ανεξάρτητα από την επιλογή της 10βάθμιας κλίμακας ή του Pass/Fail και θέλω να πιστεύω πως και οι υπόλοιποι συμφοιτητές μου έχουν πάνω κάτω την ίδια άποψη.