Εργαστήριο Τεχνολογίας Λογισμικού
0 votes
230 views

Χθες αν κατάλαβα καλά ειπώθηκε στο μάθημα ότι αν δεν επιτραπεί διεξαγωγή δια ζώσης εξέτασης στο μάθημα των Αλγορίθμων, τότε πρακτικά η βαθμολογική συνεισφορά των ασκήσεων του μαθήματος θα χαθεί οριστικά και κατά πάσα πιθανότητα το βαθμολογικό σχήμα θα είναι Pass/Fail. Αν όντως ισχύσει αυτό, προσωπικά το θεωρώ αδιανόητο να ακυρωθεί η βαθμολογική συνεισφορά των ασκήσεων μόνο και μόνο επειδή δεν είναι δυνατή η διεξαγωγή δια ζώσης εξέτασης του μαθήματος και η καταφυγή στο σχήμα Pass/Fail. Αναγνωρίζω πως το νόημα των ασκήσεων δεν είναι μόνο βαθμολογικό, φυσικά βοηθούν στην περαιτέρω κατανόηση της ύλης. Αλλά το γεγονός αυτό δεν αναιρεί πως όλοι μας έχουμε ρίξει τόσο κόπο σε αυτές (και θα ρίξουμε άλλο τόσο με τις επόμενες). Προσωπικά, δε θεωρώ σωστό και δίκαιο να ακυρωθεί η συνεισφορά τους στον τελικό βαθμό, ακόμα κι αν τελικά καταφύγουμε στο Pass/Fail. Εξ' άλλου, όπως έχουν πει πολλοί καθηγητές, η τελική βαθμολόγηση με Pass/Fail δεν μεταβάλλει καθόλου τον τρόπο που εξετάζεται και βαθμολογείται το μάθημα, απλώς αντί του τελικού βαθμού στον καθένα, τίθεται ένα Pass/Fail. Εν κατακλείδι, υποκειμενικά θεωρώ δίκαιη τη διατήρηση του βαθμολογικού σχήματος που ανακοινώθηκε στην αρχή του μαθήματος, ανεξάρτητα από την επιλογή της 10βάθμιας κλίμακας ή του Pass/Fail και θέλω να πιστεύω πως και οι υπόλοιποι συμφοιτητές μου έχουν πάνω κάτω την ίδια άποψη.

in algorithms by (150 points) | 230 views

1 Answer

0 votes

Αφού υπενθυμίσω ότι το Q&A έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για ερωτήσεις επί της ύλης του μαθήματος και των ασκήσεων, να ξεκαθαρίσω ότι αυτά που ειπώθηκαν χθες ήταν σε εντελώς διαφορετικό πνεύμα από την βασική υπόθεση με την οποία αρχίζει η ερώτηση παραπάνω (βλ. ότι θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, στα πλαίσια του εφικτού πάντα, να έχουμε εξέταση με βαθμολογία).

by (2.5k points)

301 questions

289 answers

288 comments

770 users